EU Skladi

Kakšen je marketinški potencial nastopa Slovenije kot častne gostje v Frankfurtu leta 2022?

Strokovnjaki se strinjajo naj bo ta pogumen in drzen.

V torek, 22. maja je bil na Vodnikovi domačiji v Ljubljani tretji posvet iz sklopa Slovenija, častna gostja Frankfurtskega knjižnega sejma leta 2022, ki se je osredotočal na marketinški potencial projekta. Vsi sodelujoči so se strinjali, da je treba najti nekaj, po čemer bo Slovenija izstopala ter da naj bo predstavitev Slovenije v Frankfurtu pogumna in drzna. V pogovoru so sodelovali mag. Kristina Plavšak Krajnc, direktorica Urada vlade RS za komuniciranje, Maja Hawlina iz agencije Studio Poper, Nina Tešanovič iz studia SoNo arhitekti in Jerneja Lampret, nekdanja generalna komisarka Sekcije RS za EXPO Milano 2015. Posvet je usmerjal doc. dr. Mihael Kline s Centra za marketing in odnose z javnostmi pri FDV. Posnetek dogodka si lahko ogledate TUKAJ.