Slovenski knjižni sejem
Javna agencija za knjigo RS vsako leto sofinancira literarno-avtorski del Slovenskega knjižnega sejma, ki ga izvaja Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev pri GZS. Poleg tega JAK sofinancira različne stanovske nagrade in dogodke, ki jih v okviru sejma izvajajo sofinancirani prijavitelji programov in projektov bralne kulture in literarni prireditev.
36. Slovenski knjižni sejem je e-SKS
JAK v letu 2020 omogoča brezplačno udeležbo vseh založnikov na prvem virtualnem Slovenskem knjižnem sejmu. Preberite več.
Slovenski knjižni sejem je najstarejši, največji in najpomembnejši dogodek v slovenski knjižni industriji. Trenutne epidemiološke razmere, posledica naraščajočih koronskih okužb in zaradi tega zaostrenih protiukrepov narekujejo, da bo tokratni sejem v celoti potekal na spletu.
Na naslovu www.knjiznisejem.si bo izhodišče, srečevališče in presečišče spletnih dogodkov ter virtualni prostor za nakupovanje knjig večine slovenskih založb. Vhod v e-cono bo s spletne strani sejma http://www.knjiznisejem.si/, zavihek e-sejem bo odprl dve možnosti: pregledovanje virtualnega kataloga sodelujočih skoraj sto založb in njihovih programov, z možnostjo nakupa knjig, ter obisk različnih spremljevalnih dogodkov, pogovorov, nastopov, panelov, podelitev nagrad, prenosov v živo … na spletni strani in posebnem YouTube kanalu, vse dni sejma.
Narazen, a vendarle skupaj je osnovno vodilo letošnjega tako drugačnega, posebnega sejma. Še nikoli v 48-letni sejemski zgodovini ni bilo tako. Kako uspešen bo, bodo odločili obiskovalci spletnega sejma sami. Tudi letos velja slogan: Vstopnine ni, kupite knjigo več!
Slovenski knjižni sejem 2014

Na jubilejnem 30. slovenskem knjižnem sejmu, ki je potekal v Cankarjevem domu v Ljubljani od 25. do 30. novembra 2014, se je Javna agencija za knjigo Republike Slovenije prvič predstavila s svojo stojnico.

Obiskovalcem smo predstavili informativna gradiva, povezana z novim Zakonom o enotni ceni knjige (ZECK) in z nastajajočim spletnim revijalnim portalom »Revije.si«. Dodatno pozornost smo namenili predstavitvi mednarodne dejavnosti ter z videogradivom podprti promociji bralnih kampanj »Rastem s knjigo« in »Bližji knjigi«.