Kulturni bazar
»Kulturni bazar« je zasnovan kot oblika strokovnega usposabljanja za vse strokovne in kulturne delavce, ki se v vrtcih ter osnovnih in srednjih šolah ukvarjajo s kulturno-umetnostno vzgojo otrok, učencev in dijakov. Od leta 2011 k obisku vabi vse, ki jih kultura zanima, zlasti otroke in mlade ter njihove starše.
Cilji »Kulturnega bazarja«
- predstaviti kakovostne projekte in programe kulturnih ustanov za otroke in mladino,
- spodbuditi in predstaviti možnosti povezovanja in sodelovanja med kulturnimi ustanovami ter vrtci in šolami, pa tudi partnerstva med kulturnimi ustanovami,
- okrepiti zavest o pomenu kulturno-umetnostne vzgoje v vzgoji in izobraževanju ter širši družbi
- seznaniti s pozitivnimi vplivi kakovostne kulturno-umetnostne vzgoje,
- spodbuditi kreativna partnerstva na področju kulture in izobraževanja.
Sodelujoči in program
S Kulturnim bazarjem, pri katerem sodelujemo Ministrstvo za kulturo, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Ministrstvo za zdravje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Slovenska nacionalna komisija za Unesco, CMEPIUS, Javna agencija za knjigo Republike Slovenije ter druge kulturne ustanove, želimo predstaviti kulturno ponudbo v Sloveniji ter v strokovni in širši javnosti prebuditi interes za kulturno-umetnostno vzgojo.
Izvršni producent Kulturnega bazarja je od samega začetka leta 2009 Cankarjev dom v Ljubljani. Na enodnevni, zdaj že tradicionalni prireditvi se na razstavnih prostorih v treh preddverjih predstavlja skoraj 300 kulturnih ustanov ter številni samostojni kulturni ustvarjalci. Organiziran je tudi dodaten program: številna predavanja, delavnice in strokovne razprave z različnih področij, vodeni ogledi predstav (gledaliških, glasbenih, plesnih, filmskih ...), razstav ter nastopi ustvarjalcev in umetniških skupin.
Javna agencija za knjigo Republike Slovenije v sodelovanju z Društvom Bralna značka Slovenije - ZPMS koordinira področje BRALNE KULTURE, v okviru katerega se predstavljajo:
Vodnikova domačija, Društvo Bralna značka Slovenije - ZPMS, Slovenska sekcija IBBY, Društvo slovenskih pisateljev, Javna agencija za knjigo RS, MKL, Pionirska - center za mladinsko književnost in knjižničarstvo, Bralno društvo Slovenije, splošne knjižnice - v okviru koordinacije Združenja splošnih knjižnic, Zavod Škratlejc, Umco d.d. - revija Bukla, Mariborska knjižnica - revija Otrok in knjiga.
Na Kulturnem bazarju 2016 in 2017 je v sodelovanju z vsemi pomembnejšimi akterji na področju knjige oz. bralne kulture potekala predstavitev skupnega projekta Pot knjige.
Fotogalerija

Na Kulturnem bazarju 2017 so se institucije s področja bralne kulture v Dvorani Lilly Novy predstavile s kratkimi povzetki projektov in programov z naslovom »Ščepec bralne kulture« (Javna agencija za knjigo RS (JAK), Društvo Bralna značka Slovenije – ZPMS, Društvo slovenskih pisateljev (DSP), Bralno društvo Slovenije (BDS), Društvo Slovenskih založnikov, Bukla – brezplačna revija o knjigah, Zavod MARS Maribor, Pripovedovalski variete), na razstavnem prostoru v drugem preddverju Cankarjevega doma, pa so sodelovali vsi deležniki bralne kulture, vključeni v ta projekt, pod skupnim naslovom »Združujemo besede«, predstavitveni prostor pa so označevali plakati projekta »Pot knjige«, poleg ostalih predstavitvenih materialov.




Na Kulturnem bazarju 2016 se je področje bralne kulture predstavilo s skupnim projektom, imenovanim »Pot knjige«.




Bralna kultura – beremo skupaj: predstavitev projekta »Rastem s knjigo« in Javne agencije za knjigo Republike Slovenije na Kulturnem bazarju marca 2015

Bralna kultura – beremo skupaj: predstavitev projekta »Rastem s knjigo« in Javne agencije za knjigo Republike Slovenije na Kulturnem bazarju marca 2014
Fotografije: JAK RS