Blatnik, A. (2005). Neonski pečati: književnost v digitalnem času. LUD Literatura.
Blatnik, A. (2018). Izdati in obstati. Ur. M. Kos. Ljubljana: Literarno-umetniško društvo Literatura.
Blatnik, A. (2020). Nezbrano delo: majhni premisleki. Ljubljana: Literarno-umetniško društvo Literatura.
Blatnik, A. (2023). Knjige na poti: in drugi eseji. Ljubljana: Literarno-umetniško društvo Literatura.
Blatnik, A., Bizjak Zabukovec, B., Kovač, M. et al. (2017). Založniški standardi. Cankarjeva založba.
Blatnik, A., Breznik, M., Duša, Z., et al. (2005). Zgubljeno v prodaji: slovenska knjiga med državo in trgom v tretjem tisočletju: sedem pogledov na prihodnost slovenske knjige. Ljubljana: Umco.
Blatnik, A., Gerčar, J., Kovač, M., et al. (2024). Knjiga in bralci VII: bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji v letu 2024. Ljubljana: UMco.
Blatnik, A., Kovač, M., Rugelj, S. et al. (2006). Slovenska knjiga včeraj in jutri: osem pogledov na pomen domače knjige. UMco.
Blatnik, A., Kovač, M., Rugelj, S., et al. (2019). Knjiga in bralci VI: Bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji v letu 2019. Ljubljana: UMco.
Breznik, M., Novljan, S., Jug, J., et al. (2005). Knjižna kultura. Ljubljana: UMco.
Carrière, J.-C., & Eco, U. (2010). Nikar ne upajte, da se boste znebili knjig (J. Skrušný, Prev.). Cankarjeva založba.
Carrion, J. (2019). Knjigarne (S. Virk, Prev.). Cankarjeva založba.
Cave, R., & Ayad, S. (2015). Zgodovina knjige skozi knjige: od prvih zapisov do e-knjige (K. Jerin, Prev.). Ljubljana: UMco.
Darnton, R. (2011). Zadeva: knjiga: preteklost, sedanjost in prihodnost (D. Zabukovec, Prev.). Ljubljana: Cankarjeva založba.
Deutsch, J. (2024). Hvalnica dobrim knjigarnam (M. Drev, Prev.). UMco.
Epstein, J. (2008). Založniške zgodbe: založniška preteklost, sedanjost in prihodnost (N. Grošelj, Prev.). Cankarjeva založba.
Furedi, F. (2017). Moč branja (S. Kodrič, Prev.). UMco
Gardner, J. (2010). Umetnost pripovedništva: mladim piscem namenjene beležke o veščini. (B. Gradišnik, Prev.). Ljubljana: UMco.
Gregorin, R. (2006). Veleknjigarne v Sloveniji: mit ali resničnost? Ljubljana: UMco.
Gržina, T. (2020). Spletna književnost. Založba knjig Kulturni center Maribor.
Haramija, D. (2020). V objemu besed: razvijanje družinske pismenosti. Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Ilich, I. (2007). Knjiga. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Kepic Mohar, A. (2021). Nevidna moč knjig: branje in učenje v digitalni dobi. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Kovač, M. (2009). Od katedrale do palačinke: tisk, branje in znanje v digitalni družbi. Študentska založba.
Kovač, M. (2020). Berem, da se poberem. Mladinska knjiga.
Kovač, M., & Gregorin, R. (2016). Ime česa je konec knjige: skrivnostne sile knjižnega trga. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Kovač, M., Blatnik, A., Rugelj, et al. (2015). Knjiga in bralci V: Bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji. Ur. S. Rugelj. Ljubljana: UMco.
Kovač, M., Šebart, M., Krek, J., et al. (2005). Učbeniki in družba znanja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Manguel, A. (2012). Zgodovina branja (N. Grošelj, Prev.). Cankarjeva založba.
Marincelj Bregar, P. (2019). Življenja knjig z domačih knjižnih polic. Maribor: Kulturni center.
Možina, K. (2003). Knjižna tipografija. Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Petek, M., Poličnik-Čermelj, T., Šauperl, A., et al. (2023). Organizacija knjižničnih zbirk. 2., razš. in dop. izd. Ljubljana: Založba Univerze.
Phillips, A., Kovač, M. (2023). Je to knjiga? (J. Gerčar, Prev.). Cankarjeva založba.
Piano, J., & Osojnik, I. (2024). Uvod v knjigo/založništvo in njeno stavljenje; paberki. Ljubljana: eBesede.
Puchner, M. (2019). Napisani svet: kako so zgodbe oblikovale ljudi, zgodovino in civilizacije (Š. Vodopivec, Prev.). UMco.
Rugelj, R. (2016). Revije o knjigah na Slovenskem 1945–2015. UMco.
Rugelj, S. (2009). Gledalec, bralec: zapisi o filmih in knjigah. Ljubljana: UMco.
Rugelj, S. (2010). Za vsako besedo cekin. Cankarjeva založba.
Rugelj, S. (2014). Izgubljeni bralec: esej o slovenskem založništvu v kriznih časih. Maribor: Litera.
Rugelj, S. (2019). Krčenje: diktatura trga, erozija duha in slovensko založništvo 2008–2020. Cankarjeva založba.
Rugelj, S. (2024). Slovenske knjižne uspešnice 21. stoletja: od Panike do Skalpela. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Rugelj, S., Blatnik, A., Kovač, M., & Rupar, P. (2019). Knjiga in bralci VI: Bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji v letu 2019. UMco.
Squires, C. (2010). Trženje literature: ustvarjanje sodobne književnosti v Veliki Britaniji (T. Ahlin, Prev.). Cankarjeva založba.
Trampuž, M. (2000). Avtorsko pravo. Cankarjeva založba.
Valetič, Ž. (2022). Nomadi med platnicami: grafični oblikovalec med tiskarstvom, umetnostjo in založništvom. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Virk, T. (2022). Zakaj je literatura pomembna. Ljubljana: Literarno-umetniško društvo Literatura.
Wolf, M. (2020). Bralec, vrni se domov: beroči možgani v digitalnem svetu. (A. Učakar, Prev.). Ljubljana: Cankarjeva založba.
Zaid, G. (2006). Toliko knjig! (D. Zabukovec, Prev.). KUD Sodobnost.
Žnideršič, M. (1972). Ekonomski problemi slovenske knjige. Obzorja.
Žnideršič, M. (1977). Knjiga in založništvo. DZS.
Žnideršič, M. (1982). Knjiga in trg. DZS.